wtorek, 11 września 2012

Anna Dello Russo kolekcja dla H&M


   
Hej kochani na pewno znacie Anna Dello Russo "maniaczkę mody" urodziła się w Bari mieszka w Mediolanie i jest konsultantem kreatywnym japońskiego wydania Vogue.

 4 PAŹDZIERNIKA W H&M KOLEKCJA ANNA DELLO RUSSO

To przedsmak tego co nas czeka na początek posłuchaj



"LUBIĘ KRZYKLIWE RZECZY"


Inspiracją dla  rażąco barokowych kolczyków, bransoletek pełzającego węża i wysokich szpilek, plus złocone i mnóstwo brokatu, zostało zerwane bezpośrednio z stylistyki klimatu kontrolowanych obsesyjnie organizowanych Bulgari bransoletek, okularów Amiror i 90. Chanel klejnotów. 





I jak wam się podoba ?
Ja jestem zachwycona okularami  i małą złotą torebką w stylu Alexandermcqueen  z wielkim kamieniem.

  Anna Dello Russo ma 50 lat i  wygląda rewelacyjnie. Jest zaliczana do najbardziej ekscentrycznych fashionistek świata. Posiada 2 wielkie apartamenty jeden przeznaczony dla niej drugi na jej kolekcję ubrań. Pisze bloga na którym zamieszcza swoje stylizacje
i relacje z różnego rodzajów imprez zwłaszcza tych związanych z modą.
 Jest ekstrawagancka i nonszalancka ale kobieta na takim stanowisku wygląda w tych swoich stylizacjach dla mnie rewelacyjnie. Niektórzy uważają iż balansuje na granicy kiczu i  dobrego smaku.
Zobaczcie sami:
 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24