niedziela, 1 lipca 2012

Odnowa biologiczna

 Z początkiem wakacji stwierdziłam iż czas na małe spa. Tak tak... która z nas nie lubi tego bezczynnego siedzenia na fotelu, czytania gazetek plotkarskich i popijania pysznej kawki z mleczkiem  . Bez żadnego pośpiechu, bez żadnych nerwowych chwil tylko relakssssss . To czas dla mnie, dla mojego ciała i duszy :)
 

 Na początek pazurki stopy i ręce . Za każdym razem mam problem z wyborem koloru lakieru. Jest ich tak dużo i ciężka mi się zdecydować. Był piękny słoneczny dzień więc postanowiłam poszaleć róż z domieszką żółtego rażącego koloru, czemu nie . Efekt zobaczcie sami :

Z paznokciami u stóp postanowiłam, że nie będę już eksperymentować i wybrałam róż a przyklejający się nadmorski piasek do moich stup sprawi iż nie będą one zbyt mocno odbiegać od moich paznokci u rąk. ;)


Moja mała iskierka też postanowiła zadbać o swoje pazurki 


Złoto ze świecącymi drobinkami brokatu :) śliczne




1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł. Ja osobiście jestem ogromną zwolenniczką spa. Jednak ja preferuję raz na jakiś czas odwiedzić jakiś hotel spa i poddać się chociaż kilkudniowemu odprężeniu. Świetnie wpływa to na ogólne samopoczucie i myślę, że każda kobieta powinna od czas do czas sobie na taki relaks pozwolić i odwiedzić jakieś spa.

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24