sobota, 23 marca 2013

RED

 Dziś na czerwono - kolor najgorętszy ze wszystkich barw. W Chinach jest kolorem szczęścia i powodzenia. Jest to barwa dynamiczna i przykuwająca uwagę. Kolor budzący wiele emocji, pozytywnych i negatywnych. Kolor krwi i  miłości .Chyba najgorętsza z barw. W tym sezonie czerwień to jeden z obowiązujących trendów. Total red look.
Jest to ulubiony kolor projektantów. Dobrze komponuje się z czernią, bielą i beżem. Idealnie pasuje do wszystkich kobiet: jasnych blondynek, ciemnych brunetek i rudych piękności. 

Fashionistki na całym świecie " ja również" marzą  np. o słynnych szpilkach Laboutina z czerwoną podeszwą. 
W tym sezonie możecie wybrać czerwone sukienki, spódnice a dla mniej odważnych kobiet projektanci przygotowali czerwone dodatki.


 Alexander McQueen                                                                    Valentino



Marc Jacobs                                                                               Dsquared







                                                      marynarka- Zara / koszula - Zara / zegarek - Calvin Klein/ spodnie-Zara
                                                     

4 komentarze:

  1. świetny zestaw! Bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zestawy, a do Twoich blond włosów świetnie pasuje kolor marynarki!
    Bardzo mi się podobasz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i świetny post :)
    Zapraszam do mnie : strange-woman.blogspot.com , może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia ja już u Ciebie jestem Anna Semmler pozdrawiam :)

      Usuń



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24