wtorek, 23 kwietnia 2013

Fashion Week Poland - Designer Avenue






















Było 9 pokazów. Mi najbardziej podobał się pokaz 
ARYTON



MICHAŁ SZULC






NATALIA JAROSZEWSKA




MMC Studio




A to moja stylizacja .

















                                                                    I WAS WEARING :
       
                                                            SUIT - ZARA
                                                                SHOES - ALDO
                                                                 T-SHIRT - H&M
                                                                  SUNGLASSES -ASOS.COM
                                                              JEWELRY - ASOS.COM
                                                                    BAG - ALDO

           

Dobranoc ;)


11 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy zestaw!
    zapraszam do nas :)onlychampagne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wyglądałaś!:)) zazdroszczę Ci tego wypadu:))
    Zdecydowanie zgadzam się z Kasią!:))

    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Karna pozdrawiam i zapraszam :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia! Widać, że wrażeń miałaś bardzo dużo, zresztą samo uczestniczenie w takim wydarzeniu na pewno jest niesamowitym przeżyciem. Wyglądałaś świetnie, uwielbiam motyw kwiatowy, więc nie mogło mi się nie podobać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pozytywny komentarz, pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania mojego bloga

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję bardzo to miły komentarz pozdrawiam

      Usuń
  5. Wyglądasz cudownie, ale masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24