sobota, 13 kwietnia 2013

MAŁA YASMINE


Dziś cały dzień czekałam na telefon od mojej przyjaciółki Sofii . I doczekałam się . Zadzwoniła o 16 żeby poinformować mnie, że na świat przyszła jej córeczka Yasmina waży 3,450 ma 56 cm długości . Gratulację dla mamusi i tatusia ! Czarne włoski, ładne duże oczka :) małą księżniczka .

                                         














 




I WAS WEARING :
SUNGLASSES - MONASHE.PL
JACKET - ZARA
BAG - RIVER ISLAND
SHOES - DEEZEE.PL
PANTS - ZARA
T- SHIRT - GINATRICOT.COM
JAWELRY - MONASHE.PL

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :) zakupiłam ją w Londynie miała być dla mojej Iskier pożyczyłam od niej. Dobrze jest mieć córeczkę :)

      Usuń
  2. wow świetny zestaw! :)

    kurcze połowe rzeczy bym Ci zabrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra buciki i poznaję miejsce gdzie zdjecia były robione, wały chrobrego? :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak tak Wały Chrobrego tam wychodzą super fotki pozdrawiam

      Usuń
  4. Extra buty! Kort! Piekne fotki;)
    Pozdr Monika,Holland ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEJ MONIA dzięki wielkie pozdrawionka z Polski ;)

      Usuń



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24