środa, 16 stycznia 2013

Urodzinki Sofii


 16 stycznia -  to dziś były urodzinki Sofii. Specjalnie na tą okoliczność zrobiłam bluzkę ze skórzanym  napisem STO LAT !! ;)
Niestety Brian mój synek po wypiciu butelki mleka prawie wszystko "wypluł  na nią " - chyba jemu się ona nie spodobała . No cóż - wyglądała tak . Więc koncepcja stylizacji się zmieniła. Nie miałam zbyt wiele czasu  
gdyż urodzinowy obiad był na 13 wiec zostały mi zakupy w biegu . Na szczęście zdążyłam.


Spotkałyśmy się  na starówce w Buddha Thai & Fusion Restaurant bardzo miła obsługa i fajny klimat.









Moje stylizacje w taką pogodę to wygodne buty i luźna góra .

I WAS WEARING :

SHOSE - BUFFALO
JEANS - CUBUS
BLOUSE -RIVER ISLAND
SCARF - ZARA








Nie mogło obejść się bez urodzinowego torcika, w którego wcieliła się mała babeczka w kształcie misia.




A to drugi misio którego imprezka nie ominęła . 








Był też szampan, z którym nie mogłyśmy sobie poradzić. Pomoc jednak przyszła szybko ;)





Sofia jeszcze raz Życzę Tobie spełnienia wszystkich marzeń no i  "Tej 6 w totka "







   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24